Tuesday, May 24, 2011

Cinta Baru Menyerang :')

Okay , korg baca lahhh :) tautau , hahaha ! KINI AKU DAPAT CINTA BARU DARI SYAFIQ SHOPEK :'D Siapakah gelaran name itu ? haa jgn tertanye-2 okay ? gamba dye tertera di tempat yg disediakan ^^ GULA HATI TU , HA TULAH DYE ! comel kankan ? haa dye suke ejek aku mokk -.- aku tak suke , tapi aku suka ! haa acane tu ? pekk ? itulah name gelaran dye , kalau disebut bnyak kali , wuishh bahaye lahh , nnti jadi ehem , malas nak cerite , haha ! dye selalu luangkan mase bersame aku :'D setiap hari aku text dye , setiap hari aku denga suare dye , dan kadang kala dye nyanyi untuk aku , lagu apa ? MARRY YOU - BRUNO MARS ^_^ hahaha , dye sweet , sumpah , alaa percaye lah eyh eyh :') alhamdulillah aku dah boleh lupekan AFF HAIKAL , haa so sayang ku shopek , dont worry , i SUKA SAYANG CINTA you sorang je , takde lain okay ? walaupon you dah ade gf , i tau sikit-2 masalah you dgn dye , okay , i akan terime , lagipun you kate nak carik point kan baby boo :'D soo i tak kesah ! youuu , i nak bagitau satu dunia tau yang i sayang you , tapi takpe lah ! nnti satu hari kelak orang akan tau ! eh awak , awak suka bergurau yang agak menyakitkan hati , kenape ? sbb awak nak saya tergelak kan awak kan ? hah

oh syafiq shopek yang buncit , mcm mane aku boleh jatuh hati dgn kau haa ? err -.- aku pun nak tau ! ehmm entah , nnti aku cerite lagi ! hahaha

ILOVEYOU :'D

No comments:

Post a Comment