Sunday, June 12, 2011

11 June 2011 :')

Okay aku lambat lagi ! Jangan marah shopek :') haha

Sampai Lrt Cempaka , aku call shopek , then shopek datang and salam ayah aku ah kan ? hahaha , then ayah aku balik , aku and shopek beli ticket ke Hang Tuah ! tapi kiteorang turun kejap dekat Lrt Pandan Jaya , nak tunggu syerra and ayin ! haa then gerak sampai Lrt Hang Tuah ! ain ndrh aku rasa dah sampai pavi dah time tu ! thennnn dah sampai Lrt Hang Tuah , syerra and ayin naik monorail ke Bukit Bintang sebab nak ke Pavi ! aku gerak Time Square dgn shopek , nak ambik kasut shopek kat kawan dye ! sekali haa ambik kau , kawan dye kat KLCC , takda banyak cakap ! terus gerak KLCC ! then meet dekat wayang ! beli ticket KL GANGSTER pukul 3 ! sebab ayah aku tak bagi balik lambat !

Then tengah beratur ! membe shopek pandai buat lawak ! hahaha , even tak kenal membe dye tu lagi , tapi ambik kau ! gelak mcm orang giler ! hikhik , hahahaha !then dah beli tu ! aku shopek and dua orang lagi kawan dye gerak pergi dekat air pancut KLCC tu , meet sorang lagi kawan dye ! then gerak taman KLCC jap , pergi dekat membe dorang pida dgn gf dye ! haa then agak nak dekat pukul 3 gerak wayang ! pukul 3.10 mcm tu baru masuk wayang ! hahaha , best ah cite dye :')

Dah habis , gerak NZ ! haa kat sini habis , banyak cerita bhai ! dengar okayyy ?

masa tu shopek mintak izin kat aku nak hisap satu batang rokok je ! then membe dye bagi satu lagi batang , perghh aku panas ah kat situ kann ? dye main hisap je rokok lagi satu tu ! then mabe dye tension ! dye terus hisap rokok yang ketiga ! okay boleh sabar lagi ! bila nak jalan balik tu yang taktahan cerita dye !

Dye gerak jalan dgn membe dye kat depan ! aku kat belakang mcm agak orang bodoh ah kan ? dah melintas dekat jambatan pavi tu , membe dye yang kecik tu datang kat aku ! then aku tutup muka aku ! ye ahh nangis an masa tu ! membe dye alang punye gf tu dah tanya aku kenapa kan ! aku pun ckp takda apa ! then membe dye dah taktau ah aku mcm mana cita dye ! dah nak melintas jalan besar nak ke aquaria KLCC tu , aku nampak shopek tak melintas lagi , aku pun pelik ah kan ? aku pun ahh tak kisah ada kerete ke tak , aku main melintas je ! then shopek tarik tangan aku ! aku pun buat muka cool , lap air mata dulu ! Melintas together then shopek tanya okay tak ? aku terus hug dye then nangis ! taktahan doo aku ! then dye lap air mata aku ! dah part tu serious dah sweet giler bodoh ! hahahaha ! sampai tandas dekat situ , dye lap lagi air mata aku ! hahaha , okay jalan lagi

Dah sampai nak melintas ke bas tu , berpecah ! aku shopek alang and gf dye gerak naik bas ! nabil dgn mus gerak tempat lain ! then naik ah bas ! haa best dalam bas sweet , tak boleh cerite sini ! hahahaha ! then dalam bas boleh merajuk lagi ! malas nak cerite sbb aku taknak ada salah faham lagi !

turun dekat Tasik Campuran Ampang ! rumah Opah shopek ! perghh cite dye segan sial nak masuk , then masuk je ah kankan ? haa salam semua ! haihh segan aku dibuatnya bila cousin dye semua happening ! hahaha , aku tengok nenek dye buat kuih semue ! then cousin dye sorang tu hulur aku baby kecik ! alahai comel do :') serious geram , hahaha ! aku pun dukung lah ! tak lama lepastu makcik shopek suruh buat air teh ! aku pun haaaa ? ehem then buat ah kan ? taktau ah sedap ke tak ! shopek sorang je rasa :'P hahahaha , dah habis semue aku pun gerak balik dgn shopek ! then then tak jadi sebab papa shopek kata nak hantar ! ayah saya tak bagi , so ayah saya ambil lah kat Hafiz Corner :') then shopek lepak kejap kat RNK , then balik rumah Opah ! The End :'D

Haaa inilah cerita yang terjadi pada hari tersebut :') dalam gembira ada kesedihan ! kann ? mana boleh sentiasa bahagia betul tak ? aku sayang shopek okay ?

Muhammad Syafiq bin Muhammad Nor <3 Nurul'ain Syazana binti Sharuddin

No comments:

Post a Comment