Sunday, June 5, 2011

4 June 2011


Segan nak cite :') haha tett , tapi nak cite jugak ! korang jgn ah tido kay ? baca and hayati :'D

pukul 11 pagi lebih sikit aku bangun and terus check phone ! ade 11 missed called and 3 message ar tak silap ! semue dari Syafiq Shopek :'D dye kate dye dah sampai lrt cempaka pukul 10 ! hati mula pelik sbb aku ckp aku sampai pukul 12 kankan ! then aku pun agak menggelabah ! hahaha , serious lawak mase kelam kabut tu doe ! yang pek kate pukul 12.30 mesti sampai ! so rush rush and rush ! mcm mane cite dye nak siap cepat kalau pekk text ann ! haha sabo sabo ! otw nak ke train haaa denga cite seterusnya !

aku naik , berdebar takde rase ! cehh bajet , lekluu ! dah sampai pandan indah ! perghh cite dye dup dap bagai kan nak meletup haa terkeluor jantung den haa :') sampai cempake , perghh muke mengantuk dari tangga dah nampak pek ! aku berdiri kaku dan dgn wajah yang agak mengantuk menuju ke pekk ! aku pandang tepi dan bawah ! pekk buat aksi nak peluk dan aku pun peluk !! haa cite lain pulak ! saboo :') bace bawah ,

beli ticket ke manoo ? Hang Tuah lah dungu , tu pun taktau ! pekk mengeluarkan CANON kesayangan nya itu dan mula mengambil gamba aku ! aku segan silu pulokk ! chillex :) kihkihkih ! kemudian naik sampai ke hang tuah ! haa jalan kat situ kan agak tak rata , aku pun takut ah terpeleot , al-maklumlah pakai heals ! aku pun ehem then pek kate supermodel nak jalan :') then pek nak dukung , aku kata takpe ah *jual mahal sikit , hikhik

sampai lah ke pavi jalan ! depan entrance aku ckp dekat pekk

me : Princess jalan , mana boleh panas , kena mendung ! Kita kan puteri Lilin ,
pekk : *apetah dye ckp , dah lupa ! hahaha

then dah jalan terus ke movie ! mak ai cite dye ! pekk sweet nak mati , eh sumpah tak tipu :') tu buat aku sayang dye tu wehh ! haa then nak cite lagi ni , kemain over panjang nak queue beli ticket wayang ! pekk call membe dye yang bername ayuni ? hahaha , *pekk jahat ! then dye tolong ah beli ape semue ! couple seat ? yeahh ofcourse :')then bla la la ! *sensored kejap

then dah habis tengok cite karak ! move to NZ , ade ramai gak membe pekk kat situ , maluu denn then bla la la ! pegi masuk pavi , amik gamba yang tertera kat atas tu then gerak tepi pavi ! lepak-2 , kay mule-2 rase mcm memang wife pekk , tapi dari NZ ke tepi pavi aku rasa gf je :( kay biasa ! dah apa semue ! membe pekk call lagi , gerak kat movie then pekk ckp dgn sorg girl ! jauh kemain dye ! mesti ah aku fikir lain an cite dye ! soo time tu aku rasa membe je dgn dye :'( huwaaaa , then dah habis , pekk terus nak balik ! hm lagi ah aku fikir lain kannnn ! kay aku sabar aku senyum !

nak otw balik dari pavi ke klcc tu ! kiteorg nampak pelangi ! kay tengok permandangan tauu ! sweet kannn ? hikhik , then jalan balik lagi , terus naik bas ke ampang point ! cite dye nak makan ! tapi beli air je , dekat each a cup ! hahahaha ! lawak sial ! then naik bas lagi ke lrt ampang ! pekk teman sampai ke PWTC then dye balik Cempaka balik ! bapak sial sweet bodoh ! aku sayang dye ! eh sumpah dgn dye lain mcm do ! segan tak sangat ! apa aku rasa nak buat kat dye , tak payah fikir panjang , just buat ! memang dah mcm couple over lamanya ahh ! serious do korang !

*pekk thanks tau sbb you buat mcm-2 untuk i :') tapi you selalu buat i jeolous , i taktau ah kenape , mngkin ye ah you dak hot kan ? ramai kenal ! i akan faham :') insyaallah , iloveyou boo :> muahh :*

ehem pekk kan dye kan dukung jugak aku ! first time aku penat dekat car park klcc , dye dukung aku :') second masa dekat jejantas , tapi tu pun dye tak larat ! ehm then last dekat tren , hahaha ! sweet gilerrr !
dekat tangga bergerak (escalator) kalau turun , dye akan berdiri satu tangga bawah dan aku atas , dye peluk aku dari depan ! kalau tangga menuju ke atas , aku atas dye bawah ! dye peluk aku dari belakang ! setiap escalator doo ! kau bayangkan , haihh ! tak terlira berape bnyak dye kiss pipi aku :') perghh cite dye enjoy giler babi :'D

kay kay aku taknak over , hikhik ! kbye
iloveyou Muhammad Syafiq Bin Muhammas Nor

2 comments: