Thursday, June 2, 2011

What will happen in 5 June 2011 ?

Noob ! First date ny :') dengan dengan boyfriend saya lah , takkan dengan kau orang kot ! Mana boleh :') nnti shopek jeolous ! haha ,

Aku kankan nak buat rambut ! okay mule-2 plan nak meet dekat LRT CEMPAKA ! tapi last minute aku kata nak buat rambut kat axis ! so jumpe ah dekat LRT PANDAN INDAH ! pek kate dye nak teman , so jumpe dekat axis ! serious bile dye kate , aku terus berdebar sbb ye ahh , sweet lah giler ! haha , then terus gerak ! lepastu lepastu kiteorg nak tengok cite KARAK !
haa , cite hantu :') aku takutttt ! sbb muke hantu tu mesti hodoh kan ? eeyekk ! pekk kate kalau takut , pandang muke dye ! kalau takut , pegang tangan dye ! kalau takut , ambil tangan dye ! kalau takut , peluk dye ! kalau takut , sorokkan muke dekat dye ! kalau takut lagiii , dye ehem saya ! hahaha , gatai itu budak tau ! mengada mcm tu ah ! ketuk dead ! eh jgn ah dead eh sayang , i taknak hilang you , sbb i sayang you tahap kebabian ! thenthen lepastu taktau ah nak buat ape ! nnti lepastu buat ape ! aku ce cite kayy ?

dah dah ! aku nak text shopek ku sayang <3 soo itu je ah kay ?

SAYANG SYAFIQ SHOPEK :*

No comments:

Post a Comment