Friday, August 19, 2011

Aku Sabar Aku Senyum :)

Kay , aku taktau apa masalahnya . Ya lah aku tau dia penat tapi asal tak boleh reply text aku , tak boleh angkat call tapi boleh online and chat dengan orang . Kalau penat setiap hari layan aku , asal tak cakap terus ? tak perlu simpan dalam hati tu , terus terang kan senang . Aku cuba sedaya upaya nak layan kau sebaik baiknya tak mcm ex-2 kau semua tapi kau ? Dulu tanpa disuruh pun kau dah reply text and angkat call , call aku and text aku dulu . Ya memang sekarang ada , tapi tengok ah . Kau mudah marah , tak mcm dulu . Kau marah tak memasal , aku sabar sebab aku sayang kau , kau tahu kan ? Sekarang selalu gaduh then ye ah baik balik kan ? Cuba try jadi mcm dulu-2 aku kenal kau . Bukan tak puas hati ke dengan perangai kau tu tapi aku nak kau yang selama ni aku kenal , faham kan ? thanks :)

*kay maaf kalau rasa 'KAU AKU' tu agak kasar bagi awak untuk baca , tapi ini lah tempat saya mengadu . Awak sendiri tahu kan ?

iloveyou syafiq shopek ^_^

No comments:

Post a Comment