Monday, May 30, 2011

Kenape babi ?

ASAL KORANG TAK BOLEH TENGOK AKU BAHAGIA ? DIA TAK MARAH , KAU NAK OVER ! KENAPE ? KAU SAYANG DYE ? HAIHH ,

Fikir-2 kan balik , aku sayang pekk , tapi kenape orang tak pernah nak faham ! ade jugak terlintas dekat fikiran aku , jodoh aku bukan dgn pekk ! tapi aku sayang pekk , walaupun memang kiteorg selalu text and call , tapi itu kiteorg je tau ! org lain taktau , bukan nak tayangkan ke ape ah ! tapi cume aku nak orang tau aku sayang dye !

Sayang :( kenape orang dengki ? mesti ramai org sayang you kann ? wuishh , i sabar pekk :'( pekk , sejak i kenal dgn you , i faham erti SABAR ! sbb semua you suruh i sabar ! i sedih ke merajuk ke you mesti buat lawak sbb you kate taknak i sedih ye biy ? walaupun you tak tau ape salah you , you tetap mintak maaf :') pekk , how sweet you are :')

Haritu kite on call kan pekk kan ? satu jam lebih gak ah ! eh eh pekk , pekk ajak i jumpe parents you kann ? i bukan ape pekk , i taknak gelojoh sebenanye , biar lame-2 dulu , baru jumpe :) okayy ? tapi you tak sabar , adoii ! i tau ade salah seorang ex you pernah jumpe parents you kan ? ohh nvm sayang , i tak kesah !

biyy , tadi kite gaduh kann ? i maki you pun , you still sabar and terus mintak maaf ! sayangnya you dekat i pekk :) tadi i gaduh dgn youu then selit-2 ayat ! hahaha ,

pekk :Dahlah , malas nak gaduh .
me : Alasann , kay iloveyou
pekk : Iloveyou too
me : Kita jangan gaduh lagi ah biy , satu je i mintak , tolonglah blah dari kehidupan ****
pekk : Dah blah dah , awak tu yang terlampau kuat jeolous .
me : Sebab saya tengok awak comment dgn dye , itu awak kata blahh ?
pekk : bye , iloveyou . esok kita sambung kay .byee
me : iloveyou too , okay !

Haihh kesian pekk , esok pagi nak kene gerak holiday kann ? jangan lupe i mase tengah happy-2 tu sayang :') i sayang you tautau , you jangan risau , i kat sini pandai-2 i jaga diri , i promise nnti you balik , kite meet :') i akan penuhi permintaan you satu persatu :') iloveyouu <3 muahh , hehehe

Iloveyouuu Muhammad Syafiq bin Muhammad Nor <3

No comments:

Post a Comment