Sunday, July 10, 2011

8 July 2011

The main reason why we meet : Study sejarah :) but em just for a while then we close books and date ;D

Tak ramai time lepak haritu , okay meet dekat axis ! agak setengah jam aku tunggu ain ndrh and syerra , and and 1 jam tunggu shopek tersayang -o- okay then terus gerak egypt ! tak lama lepastu gerak karaoke dgn 4 orang and and sorang girl , baru kenal that time ;) aku nangis sebab teringat kisah lepas ! tragedi yang berlaku dalam hubungan aku and shopek ! Shopek pelik and terus lap kan air mata aku !

Shopek : *tenung mata aku . Kenapa mok ?
me : takda apa *air mata menitik
shopek : *lap air mata aku . you okay tak sayang ?
me : *terus peluk dia and sorokkan muka dekat belakang badan dia .
shopek : Mok ? pandang mata i sekarang . *then lagu aku bukan untukmu keluar
me : *air mata menitik semakin banyak .
shopek : dah lah yang . kenapa ?
me : takda apa . then lap air mata aku sendiri

hahaha xD tak lama lepastu , memang kiteorang sweet gila babeng ah kan ! then then aku duduk atas shopek time nak pilih lagu tu xD

lagu Pergi -Aizat ! haa ateeeeeet , dia nyanyi then aku panjat kerusi terus hug dia . Dia nyanyi kan lagu tu pandang mata aku ! then lagu kita - Aizat , haa time ni duduk pulak , dia pandang je mata aku that time ;) wahhh , aku sayang kau shopek :D

Iloveyou Muhammad Syafiq bin Muhammad Nor

No comments:

Post a Comment