Thursday, July 7, 2011

True Love ♥

Mengenali si dia tak disangka . Perkenalan kami tak diduga . Aku mula merapatkan diri dengan nya saat aku menegurnya . Dia dengan tiba-2 memberikan ku nombor telefonnya saat kami mula berkawan iaitu pada tarikh 09 May 2011 . Aku mula memberanikan diri untuk men-text si dia , tapi takpa mungkin aku harus tunggu beberapa hari lagi . Kemudiam sudah 2 3 hari berlalu , aku mula text dia dan ya dia reply dan kami mula rapat kerana hampir setiap hari kami text . Sekian lama aku text dia dan kami sedar bahawa kami tidak pernah on call . so aku pun memberanikan diri untuk call dia , sebab beberapa hari sebelum itu , si dia menyuruh aku untuk call dia tapi aku tidak berani . Jadi aku pun call , tetapi dia off phone . Jadi aku biar buat seketika , saat malam menjelma , aku call dia dan berborak seperti biasa ;)

Pada malam saat kami seminggu 4 hari berkenalan , si dia menyuruh aku untuk melupakannya kerana si dia mula sayang pada aku . Pada ketika itu , aku ingin si dia tahu bahawa aku lebih menyayangi dia . Tapi aku redha masa tu . dan akhirnya si dia pun tak jadi pergi meninggalkan aku saat si dia tahu aku menyayanginya dan dia tidak bertepuk sebelah tangan :)

Makin hari , sayang aku kepada si dia semakin bertambah . Kami sering berkongsi cerita bersama . Ketika si dia tiada di KL , aku terasa kehilangan . tetapi sampai saat si dia jejak KL , aku dilamar olehnya :'D

Aku ingin si dia tahu bahawa aku sentiasa mencintai dan tidak akan berhenti mencintai si dia . Aku tidak mahu ada orang kedua atau ketiga muncul dalam perhubungan ini . Aku ingin menjaganya sehingga akhir nafas ku .

'Disisimu aku terdiam seribu bahasa ,
Dihatiku bergetar sejuta rasa ,
Namun sukar untuk aku meluahkan , ku cinta padamu .

Nafasku terhenti bila melihat dirimu ,
Terasa pantas degupan jantungku ,
Mungkinkah hatiku milikmu jua ,
Ku sayang padamu'

'You are my dream ,
You are my sweetheart ,
You are my life'

Muhammad Syafiq ♥ iloveyou


1 comment: