Friday, July 1, 2011

Having a little fight with my Mr Double S :'(

Kay motif pergaduhan kiteorang pasal bekas admire aku *malas nak sebut nama dia -.-
aku dekat tuition , tetiba dapat text dari shopek !

shopek : Shopek takda mood sebab picture awak dengan ****** , so tak payah text .

aku diam and dah mula risau ! tak boleh reply sebab takdo creds :( balik tu aku minta ayah aku topup , and ayah aku suruh minta mak aku ! aku pun haa yelah , then dapat terus masak *lapor that time , tengah makan aku call dia , dia angkat then dia macam nak marah , aku bengang then letak -.-
aku dah tertanya-2 apa dia buat , tetiba dia letak DP dia dgn ex dia , then dia minta number gadis , buat status tu wehh -.- aku sabor , call alep then nangis-2 , alep tanya kenapa , then aku cerita ! dia kata 'okay , abang online kejap'! then aku tengok wall shopek , dia dah mula minta number gadis dekat 'BABY KYLA' -.- then dia minta membe dia number gadis jugak ! dia IM aku and kata buang status relationship tu sebab dia malas nak buang ! and tukar DP , delete gambar dia semua , dia siap merayu suruh delete lagi weh :'( aku pun haa tak berhenti ah nangis , then dia offline time alep online !

aku lagi nangis gila ! masa tu shopek off phone , then dia on balik ! aku call dia , then dia marah-2 and kata sakit hati ! dia suruh aku stop nangis dulu baru dia cakap , dia kata dia kira sampai tiga , kalau tak berhenti dia letak ! so dia kira , aku berhenti ! tapi still tersedu-sedu :/ then dia dah mula jiwang , nyanyi lagu jiwang berbagai , then ayat-2 jiwang terkeluar dari mulutnya :'( aku sedih sebab aku serba salah ! even gambar tu sebelum aku kenal dia lagi kan ? tapi takpa , haa then dia minta maaf sebab dia buat aku nangis , and aku suruh dia tukar DP tu , yang paling best dia tukar password time tu , aku pun mintak lah password baru dia tu ! pukul 11.58 kot aku cakap HAPPY ANNIVERSARY 1 MONTH , then tepat pukul 12 dia kata HAPPY ANNIVERSARY , HAHA KAY MALU KEJAP :') paling best dia nyanyi lagu MARRY YOU untuk aku :'P tapi tak habis , dia kata tunggu 2 bulan then dia sambung :') then dah habis ,.

Muhammad Syafiq forever mine babeh :'D



No comments:

Post a Comment