Saturday, July 23, 2011

Perbualan aku bersama mereka :')

Aku pusing-2 satu rumah tanpa hala tujuan dan terus berhenti depan TV and kacau kakak aku :P Aku lapar dan terus ke dapur . mencari makanan yang boleh dimakan . Aku teringin pula nak online dan aku pusing lagi satu rumah untuk mencari laptop . Aku tanya semua orang mana laptop . semua buat taktau .

Kakak : Kau boleh duduk diam ?
Me : Cuba kau diam . Laptop mana ?
Kakak : *diam ....
Me : takda mulut nak cakap ke ?
Kakak : weh babi , tadi kau suruh aku diam kan ?
Me : Sialan lu minah -.-

then aku diam dan terus pusing mencari adik aku yang sedang bermain masak-2 .

Me : wehh kau last guna laptop kan ? mana ?
Mimi : mana mimi tau , semalam kan ayah ambik .
Me : oh lupa . Kau agak-2 dekat mana sekarang laptop tu .
Mimi : Angah rasa ?
Me : Taktau lah sebab dah carik satu rumah tapi tak jumpa :/
Mimi : Dah cari bilik ayah ? kan semalam ayah ambik terus masuk bilik .
Me : Pandai jugak kau ni kan ? asal tak cakap dari awal ? penat je aku tawaf rumah ni -.-
Mimi : mana mimi tahu , angah ni bodoh bangang lah .
Me : kbye -.-

Then aku terus ke bilik ayah aku and jerit .

Me : Ayahhhh ! mana laptop ?
Ayah : Ada dalam ni , kenapa ?
Me : adik nak :)
Ayah : Masuk lah , ambil .
Me : *the aku masuk sambil makan papadom .
Ayah : tu haa laptop kat tepi katil . charger ada dalam tu haa .
Me : oh kaykay .
Ayah : Kau ni asyik makan je tapi tak juga gemuk .
Me : Ayahhhh , tak gemuk ? tapi syafiq kata gemukk .
Ayah : kenapa pula ?
Me : senang dia nak peluk :D
Ayah : amboii , dia nak peluk kau bagi , ayah nak peluk kau mengelak .
Me : alololo , bapak aku ni dah pandai touching :)
Ayah : yelahh ,
Me : dah penat layan , byee :D
Ayah : yelah pergi lahh , taknak cium ayah dulu ke ?
Me : *bapak aku ni kenapa lah ?
Ayah : kenapa terjegat ?
Me : yang pagi-2 adik pergi sekolah selalu cium pipi tu apaaa ? banyak songeh .
Ayah : okk jangan marah . blah
Me : -.-

Kau tengok bapak aku ni , macam-2 kerenah . hahaha :D

No comments:

Post a Comment