Sunday, July 31, 2011

Takda tempat hendak ku mengadu :(

If you guys nak tau , perangai aku macam cibai and yaa i bet everyone hate my attitude including my own boyfriend . jeolousy is very high , act like shit , always talk bad things , never understand people situation and many more . all the negative things are me . kan ? :(

Jeolous ? ya i know everyone get jeolous , but me ? over jeolous ? yaa rimas aite ? you can ask my own boyfriend , he so kinda rimas and always said that im angry and cari gaduh . padahal tak terlintas .
Just now i online kan dia andd he chat with a girl . so cantik and lawa , better than me . she called him budak baik . i cant believe he tegur that girl first . kay maybe he always chat with girls . so hm maybe i just have to pendam kot . sebab kalau membahas karang gaduh tak terhingga .

Hm kalau dia dah suka girl lain , mungkin dia akan terus terang kan . Aku girl jahat kan korang ? aku taktau nak buat apa sebab jeolous aku mcm cibai tinggi gila .
bukan niat nak kongkong tapi cemburu aku :(

Aku fikir perasaan dia kalau aku chat dengan lelaki ber-i you bagai . so aku tak chat melainkan member rapat , itu pun aku kau ! tapi dia ? hm :( aku tahu dia ramai kenalan , kay aku mesti faham kehidupan dia .

To readers : thanks baca isi hati aku kay ?
To beloved boyfriend : i senyum walaupun pedih bagi i :)


No comments:

Post a Comment