Sunday, August 21, 2011

20.08.2011 ♥

Semalam aku tunggu shopek dekat LRT Cempaka agak dalam 45 minit ah kan . Then dah sampai terus gerak . Then bla la la .

Pukul 2.30 mcm tu gerak masjid Jamek , berkumpul dengan member dia semua kat situ . Then nak putra gerak KLCC . Dah sampai kiteorang gerak TOPMAN , cari baju kecik then dia bukan beli . dia main-2 -.- Then terus gerak Taman , ambil gambar semua . lepastu Boy punya GF datang :) haa kay dia sporting sangat . Happy keluar dengan diorang , rasa mcm taknak balik oh , happening tahap gila ah .

Terus pergi Toysrus . Kecik and Rafiqi main semua mcm budak-2 . Yaya suka gelak sorang-2 , haha xD yang Boy taktau ah dia buat apa . Aku and shopek asyik berkepit :) haha . jeolous ? pergi mati -.-

Dah habis semua terus dorang nak main game , so agak lama juga kat situ , lepastu terus gerak BB . berpecah , aku cari kasut . yang lain gerak nak beli baju untuk kecik . then jumpa balik . Terus gerak KLCC balik . Otw nak ke KLCC tu , abang ipar aku call marah-2 . Aku pun bebulu then cerita ah dekat shopek sebab dia dah jerit kat telinga aku . Then nak naik ezcalator tu , dia marah abang ipar aku tapi cakap dengan aku tengking-2 , haa aku mengamuk then marah menjerit dekat dia . Membe dia perli then gelak semua . hahaha :D Dah nak berbuka tu , terus gerak Pelita . Agak jauh nak jalan , gentle penat . kaki lenguh gila lah sial . Pukul 7.35 sampai , dah berbuka . Agak pukul 8.15 kitaorang gerak balik :) Naik bas turun dekat Masjid Jamek . then naik LRT . masa nak melintas tu , shopek marah aku .

Me : cepat kereta takda . Jom melintas
*sekali ada lori lalu
Shopek : sabar lah , nak mati ke ha ? *marah
Me : marah asal ?
Shopek : Kalau you mati sapa nak jaga i . *muka tak puas hati
Me : okay *terdiam

hahaha :D kan dah kena dengan dia :) Then naik tren , membebel semua . Lepastu ada couple peluk-2 rapat dekat tepi kitaorang . Yelah aku faham , Malaysia sekarang nak tiru Amerika :D hahaha . Apa tak dapat . Dah Sampai tu , Tunggu dekat LRT cempaka sampai pukul 10 dari pukul 9.30 . Tunggu ayah ambil . Then tiba-2 makcik ambil so haa balik :) Malam tu text dengan shopek sampai lah pukul 1 :)

#Mungkin cerita aku tak se-best cerita korang kan ? apadehal :) haha . Benda ni aku rasa , bukan korang :)

Iloveyou Muhammad Syafiq bin Mohamad Noor






1 comment: