Friday, August 26, 2011

Bercakap sekali lagi dengan bulan :)

Bulan , aku nak cakap ni . Dengar tau , selama ni bila aku cakap dengan kau buat masa sekarang kau tak pernah mengelak dari aku kan ? so dengar tau .

Em sebenarnya aku taktau asal dengan aku sejak aku berjumpa dengan si dia . Aku selalu sabar . Walaupun baran dia naik sampai 'kau aku' cara dia berbicara dengan aku . Aku masih sabar dan hanya mampu menangis dan terus memujuk nya . Aku tidak pernah kata 'ya' kalau dia minta putus . Kerana aku tau bahawa dia tidak bermaksud apa-2 untuk melepaskan aku . Dia cuma emo dan bertindak melulu , dan sebab itulah aku bersabar dan akhirnya dia terus terang bahawa memang dia emo sebab tu dia cakap mcm tu dan terus minta maaf dekat aku . Dia mula kata yang dia sayang aku dan tidak akan sekali minta putus dari aku .

YaAllah , adakah dia jodoh aku ? Sejak pertama kali aku bertemu dengannya , perangai dia suka melayan perempuan dan tidak habis-2 perasaan cemburu timbul dalam hati aku . Aku mengaku bahawa hubungan kami dulu tidaklah sebahagia sekarang .

Kini si dia sudah berubah , dan dia sudah membuktikan bahawa dia sayang cinta aku . Dia tidak macam dahulu , dia tidak layan perempuan lain , tidak curang lagi dan macam-2 lagi . Aku percaya kan dia . Mungkin tidak ada lelaki lain yang boleh menggantikan dia dalam hidup aku , hati aku untuk dia .

Bulan , kau dah janji dengan aku kan ? Kalau umur aku tak panjang . Kau akan jaga dia untuk aku ? Jaga tau ? Kalau dia berbual dengan kau , Tolong dengar okay ? Aku cinta dia selamanya . Dia milik aku seorang dan tiada siapa dapat menggantikan aku dalam hidup dia .

To my sayang : I sayang you lebih dari segalanya . Mungkin kita memang ada jodoh . InsyaAllah :)

ILOVEYOU Muhammad Syafiq Mohamad Noor

No comments:

Post a Comment